Escola d'Idiomes Moderns

Un miler de persones fan la prova de nivell d’idioma de l’EIM al Saló de l’Ensenyament

L’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) s’havia presentat al Saló de l’Ensenyament amb la intenció de conscienciar sobre la necessitat de saber quin nivell de coneixements d’una tercera llengua es té abans d’accedir als estudis universitaris. Per aquest motiu, havia ofert al públic assistent al Saló la possibilitat de fer una prova orientativa de nivell, gratuïtament. Els participants podien escollir entre l’anglès, l’alemany, el francès o l’italià, i fent la prova entraven en el sorteig d’un viatge a una capital europea per a dues persones durant un cap de setmana. L’èxit ha estat total, ja que més de mil persones hi han participat.

D’acord amb les bases del concurs, ahir dia 14 es va fer el sorteig. El guanyador és el número de participació 898. Els números suplents són el 833 i el 318. Es pot consultar el llistat sencer de participació aquí.

• Àrea de Formació Complementària UB - Escola d'Idiomes Moderns