Cursos d'Alemany nivell A1 presencials i per videoconferència

Alemany - nivell A1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial + 50 % per videoconferència

El curs A1 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants principiants o amb algun coneixement que vulguin assolir el nivell A1. Les 100 hores del curs i combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia)

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d’alemany de l’EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Preu per l'incorporació al curs de febrer a maig *

Consulta les tarifes i les formes de pagament.
* Incorporació a la segona part (50 h): inici de classes a partir del 13 de febrer de 2023.

Selecciona un grup i matricula't
Grup: C0
Professor/a: López Ferrer, Isabel
Inscripcio: del 5 de desembre de 2022 al 26 de febrer de 2023
Aula: S6
Observacions: Dimarts classe presencial

TARIFA ESPECIAL:

ALUMNAT DE GRAU DE LA UB: Si ets alumne de grau de la Universitat de Barcelona, en el moment de fer la matrícula de qualsevol curs del grau, tens l'opció de reservar plaça en un curs d'idiomes de la UB a través d'un primer pagament a compte de L’EIM de 100€. Aquesta reserva et permetrà gaudir de la tarifa especial de qualsevol curs o examen de l'EIM.

TARIFA REDUÏDA:

• Alumnat del col·lectiu UB
    • Estudiants i antics estudiants de l'EIM, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Alumnat de la UB
    • PAS, PDI i Personal de la UB i del Grup UB
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
  • Alumnat, PAS i PDI de la UPC
  • Subscriptors del Diari Ara
  • Subscriptors del TRESC comunitat de CULTURA
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona
  • Col·legi Oficial de Metges de Barcelona

En els cursos de Xinès, subvencionats per l'Institut Confuci de Barcelona i la UB, només tindran Tarifa reduïda els estudiants de Grau i Màster de la Universitat de Barcelona. La resta d'estudiants, siguin universitaris o no, tindran assignada la Tarifa general.

TARIFA GENERAL:

Tot aquell alumnat que no pertanyi a cap dels col·lectius anteriors.

NOU! PAGAMENT FRACCIONAT AMB CRÈDIT:

Que el preu no freni les teves ganes d’aprendre. Juntament amb el Banc Sabadell, t’oferim la possibilitat de fraccionar el pagament del curs o prova que vulguis fer en tres, sis, nou o dotze mesos. Per saber la quantia mensual exacta, consulta la icona situada al costat del preu de cada tarifa. S’obrirà una finestra pop-up amb les opcions de pagament disponibles. Has de fixar-te en la segona opció, el Pagament fraccionat amb crèdit, on podràs veure:

• la quantitat mensual segons el nombre de quotes que triïs
  • la comissió d’obertura del crèdit
  • un enllaç per a consultar totes les condicions del crèdit (cosa que recomanem fer abans de demanar-lo)

Si esculls aquesta opció quan vagis a formalitzar el pagament del curs o prova en què vols inscriure’t, a “Opcions de pagament” de la matrícula, tria “Pagament fraccionat instantani”. Seràs reconduït a la plataforma del Banc Sabadell Sabadell Consumer Finance, on hauràs d’emplenar un formulari amb les teves dades. Si compleixes els requisits establerts per Sabadell Consumer Finance, se t'aprovarà el crèdit.

Si tens algun dubte, pots adreçar-te o trucar a les nostres seus.

TARGETA DE CRÈDIT O DÈBIT:

Pagament de l'import total mitjançant targeta

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA AMB FACTURA:

Si et cal factura del pagament del curs i/o prova cal que, prèviament a fer la matrícula, ho comuniquis a eim.informacio@ub.edu i realitzis el pagament a través de transferència bancària. Les empreses que vulguin bonificar aquesta formació han de fer servir aquesta opció de pagament.

Si us plau acepta les galetes de marketing per veure aquest video.