Cursos d'Alemany nivell A1 presencials i per videoconferència

Alemany - nivell A1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial + 50 % per videoconferència

El curs A1 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants principiants o amb algun coneixement que vulguin assolir el nivell A1. Les 100 hores del curs i combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia)

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d’alemany de l’EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't