Cursos de Francès A1 - Semipresencials exprès

Francès - nivell A1 (semipresencial exprés) (50h)
El curs A1 semipresencial exprés concentra els continguts d'un curs anual en 50 hores d'aprenentatge intensiu que combinen el treball online (25h) en una plataforma d'aprenentatge amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A1 de francès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't