Cursos de Francés nivell A2 presencials i per videoconferència

Francès - nivell A2 (presencial i videoconferència) (100h)

Aquesta assignatura és 50% de docència presencial * i 50% de docència per videoconferència

El curs A2 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell A1 que vulguin assolir el nivell A2 de francès. Les 100 hores de classe combinen combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia) .

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A2 de francès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Observacions: Dijous classe presencial