Programa: Cursos d'Anglès de nivell B2.1 per videoconferència exprés - EIM

El curs B2.1 videoconferència exprés 50/50 combina el treball online (20h) en una plataforma d'aprenentatge amb classes per videoconferència (20h) per practicar la part comunicativa.

El curs exprés concentra els continguts d'un nivell de manera intensa i ràpida, per tant el nivell de l'estudiant a l'iniciar el curs hauria de ser proper al nivell que acredita quan acabi el curs. L'objectiu és acabar d'ajudar l'estudiant a assolir un nivell de B2.1. La gramàtica se centra en l'expressió amb correcció amb estructures que es poden utilitzar en contextos de passat, present i futur, verbs modals i situacions hipotètiques, a més de la introducció d'estructures més complexes. El vocabulari inclou una amplia gamma d'expressions habituals i s'amplia el vocabulari familiar sobre temes quotidians generals, així com altre vocabulari no tan familiar sobre temes més concrets. S'utilitzen aproximadament 4000 elements lèxics. Quan escolta i llegeix l'estudiant pot entendre les paraules clau, el més essencial i els detalls si el context és clar, i pot començar a deduir el significat de paraules i expressions desconegudes a través del context. Entén en general els parlants nadius quan fan servir un llenguatge bàsic a velocitat normal i pot deduir l'essencial de part del llenguatge més complex. Quant parla l'estudiant pot produir discursos llargs amb una sèrie de mecanismes de cohesió per produir un discurs coherent. La pronunciació és en general clara i natural, amb assajos d'accentuació i entonació nativa.

METODOLOGIA

Les classes a l'EIM segueixen en l'essencial la metodologia del Communicative Language Teaching (CLT), que se centra en el desenvolupament de las habilitats lingüístiques mitjançant tasques interactives amb objectius comunicatius clars. Els estudiants desenvolupen tant habilitats productives (parlar i escriure) com receptives (llegir i escoltar). Hi ha un llibre de text i es pot emprar a classe material suplementari per escoltar i llegir. Les classes de nivell B2.1 s'imparteixen en anglès. L'estudiant ha de participar en anglès amb el professor i la resta d'alumnes. El professor posa deures i guia l'estudiant en les tasques de llengua per garantir que l'estudiant desenvolupa una relació consistent amb la llengua objecte d'aprenentatge tant a l'aula com fora de l'aula tot al llarg del curs.

Assistència i participació a classe: 20%
Avaluació continua: 20%
Examen final presencial: 60%

ASSISTÈNCIA

A l'EIM recomanem un mínim d'assistència del 80% per assolir amb èxit els continguts principals d'un curs. L'estudiant que assisteixi a més del 80% de les classes però no superi el curs tindrà dret a obtenir un certificat d'assistència.

CONTINUÏTAT DEL CURS

L'estudiant que superi amb èxit el curs de nivell B2.1 està preparat per accedir al nivell B2.