Cursos 2018/19

Jornades de portes obertes
Coneix l’Escola d’Idiomes Moderns

L’Escola d’Idiomes Moderns et convida a les jornades de portes obertes, en les quals podràs conèixer:

• El nostre professorat, que t’informarà sobre la dinàmica de la metodologia d’aprenentatge, resoldrà els dubtes que tinguis sobre el teu nivell d’idiomes i sobre les possibilitats d’acreditar-lo, i t’assessorarà de la millor trajectòria en matèria d’idiomes en funció de les teves expectatives acadèmiques i laborals (títols, nivells recomanats, preparació abans de fer estades a l’estranger, etc.).
  • Alguns dels nostres antics alumnes, que podran compartir amb tu la seva experiència i les raons que els van portar a escollir l’EIM.
  • Les nostres instal·lacions i equipaments habilitats per a un aprenentatge complet i rigorós de cada idioma.

Volem que puguis valorar de primera mà, i sense cap mena de compromís, si som el centre on vols aprendre la teva llengua estrangera. Nosaltres n’estem segurs.

Més de seixanta anys d’experiència i milers d’alumnes cada any ens ho demostren.

Vine i comprova-ho! T’hi esperem!

Badalona Ubicació 26 setembre 2018, 18 h
Sant Joan Despí Ubicació 26 setembre 2018, 18 h
Barcelona Ubicació 27 setembre 2018, 11 h i 18 h

Barcelona - Casa Jeroni Granell

És la seu principal de l’Àrea de Formació Complementària de la Universitat de Barcelona. Es tracta d’un edifici d’estil modernista construït per Jeroni Granell i Manresa entre 1901 i 1903, recentment recuperat i condicionat per a la docència: disposa de 13 aules totalment equipades, una sala de reunions i una sala d’actes amb capacitat per a 60 persones.

Contacte

<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l<Seu de l

Badalona - Centre Cultural El Carme

És un edifici cèntric de Badalona, representatiu de l’arquitectura contemporània: es va construir el 2012, obra d’Elies Torres Tur i José A. Martínez Lapeña. La Universitat de Barcelona hi imparteix cursos universitaris, gràcies a un acord amb l’Ajuntament. Està condicionat per a la docència: disposa d’11 aules totalment equipades i d’una sala d’ús polivalent amb capacitat per a 70 persones.

Sant Joan Despí - Torre de la Creu

És un edifici emblemàtic de Sant Joan Despí, d’estil modernista, construït per Josep Maria Jujol entre 1913 i 1916. Actualment la Universitat de Barcelona hi imparteix cursos gràcies a un acord amb l’Ajuntament. Es troba en una ubicació immillorable (a tocar de l’estació de tren) i està condicionat per a la docència: disposa de 7 aules totalment equipades.

• Àrea de Formació Complementària UB - Escola d'Idiomes Moderns