Cursos Intensius d'Anglès B2 Semipresencials

Anglès - nivell B2 (semipresencial exprés) (40h)
El curs B2 semipresencial exprés concentra els continguts d'un curs anual en 40 hores d'aprenentatge intensiu que combinen el treball autònom amb recursos i eines (20) amb classes presencials (20h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats que li permetran comunicar-se espontàniament i entendre els parlants nadius amb diferents entonacions.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell B2 d'anglès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Professor/a: MC Connell, Lisa Christine
Aula: S5
Grup: C0
Professor/a: Nicholson, Sarah Jane
Aula: B2

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.