Programa: Cursos d'Anglès de conversa B2.1 per videoconferència - EIM

Mòdul de videoconferència de 20h de nivell B2.1. Aquest mòdul s'organitza en 10 sessions de 2h cadascuna. En aquestes sessions online amb videoconferència els alumnes practicaran i milloraran la seva competència oral en anglès mitjançant les activitats plantejades pel professor. Totes les activitats es faran a través d'eines que permeten la interacció entre alumnes i alumnes-professor en temps real.

Sessions virtuals (10) - 2 hores cada sessió

OBJECTIUS

Comprendre conferències i discursos llargs i, fins i tot, seguir una argumentació complexa si el tema és relativament familiar. Comprendre la majoria de les notícies de televisió i els programes d'actualitat. Comprendre la majoria de les pel·lícules en registre estàndard.
Comunicar-se amb una certa espontaneïtat i fluïdesa, cosa que fa possible la interacció amb parlants nadius. Participar activament en una conversa en contextos familiars, presentant i defensant les seves opinions. Presentar descripcions clares i detallades sobre una àmplia gamma de temes relatius als seus centres d'interès. Explicar el seu punt de vista sobre un tema i exposar els avantatges i els inconvenients de diferents opcions.
Completar l'adquisició dels continguts d'expressió oral del nivell B2.1.

AULA VIRTUAL

A l'aula virtual l'alumne hi tindrà disponible el material per a les activitats plantejades pel professor del curs.

EINA D'INTERACCIÓ SÍNCRONA

La interacció síncrona entre el professor i els alumnes i entre els alumnes mateixos es farà mitjançant una eina d'interacció síncrona.

AVALUACIÓ

L'avaluació del curs es basa en una avaluació continuada:

Assistència a videoconferència i participació: 50%
Presentació d'activitats: 25%