Comunicat de la Direcció de l'EIM sobre les classes i l’avaluació del segon quatrimestre.

Com ja sabeu, d’acord amb el comunicat del rector del 3 d’abril, tenint en compte la incertesa sobre l’evolució de la pandèmia i atesa l’elevada probabilitat que no sigui possible reprendre l’activitat acadèmica normal durant el que queda del curs 2019-2020, s’ha resolt suspendre la docència presencial corresponent al segon quadrimestre fins a la finalització del curs. Tota l’activitat docent restant es reprendrà demà 15 d’abril de manera no presencial. També us confirmem que, seguint el comunicat del rector del 13 d’abril, els edificis romandran tancats fins a nou avís.

En aquest sentit, des de l’Escola d’Idiomes Moderns (EIM) volem confirmar que tots els nostres cursos, excepte les últimes sessions dels cursos sènior de segon trimestre, han pogut continuar la seva docència de manera no presencial i garantim que tots els estudiants podran ser avaluats, així com obtenir els crèdits i/o certificats d’acreditació de nivell si escau.

Per al moment, les proves d’avaluació final previstes es mantenen de manera presencial a l’espera de l’evolució de la pandèmia i de les mesures que calgui aplicar per contenir-la, que dictaran les autoritats competents. En tot cas, a l’EIM hem treballat en la previsió de dos escenaris: la possibilitat de fer les proves presencialment i la necessitat de fer-les de forma virtual; per això, s’han elaborat diferents plans d’actuació per a cadascun d’aquests escenaris.

Tot l’equip de l’EIM seguim treballant des de la corresponsabilitat i la coordinació per assegurar el mínim impacte d’aquestes circumstàncies en el vostre aprenentatge, per poder garantir l’adquisició de les competències corresponents i la superació del curs acadèmic, sempre dins del corresponent marc legal que doni seguretat jurídica als cursos impartits.

Dit això, volia agrair-vos i felicitar-vos pel vostre esforç. Des de l’inici d’aquesta situació heu demostrat encara més motivació per continuar amb el vostre aprenentatge d’idiomes, malgrat l’exigència en adaptar-nos a aquest nou entorn i al fet d’ haver de combinar-lo, moltes vegades, amb la feina i la cura de familiars. Enhorabona i gràcies de nou pel vostre esforç que estic segura us portarà a l’èxit en les vostres activitats i projectes.

Cuideu-vos,

Adriana Peña Bueno