Cursos d'Alemany nivell A1 per videoconferència 100

Alemany - nivell A1 (videoconferència) (100h)

Aquesta assignatura és 100% de docència per videoconferència

El curs A1 anual per videoconferència va dirigit a estudiants principiants que vulguin assolir un nivell A1. Les 100 hores de classe es fan per videoconferència, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A1 d'alemany oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).