Cursos d'Alemany nivell A1 per videoconferència 75/25 - Primera Part

Alemany - nivell A1 (videoconferència primera part) (50 h)

75 % per videoconferència + 25 % de treball autònom

La primera part del curs A1 anual per videoconferència va dirigida a estudiants principiants o amb algun coneixement que vulguin assolir el nivell A1 d’alemany. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball en una plataforma d'aprenentatge (12,5h) amb classes per videoconferència (37,5h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d’alemany de l’EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't