Cursos d'Alemany nivell A1 per videoconferència 75/25

Alemany - nivell A1 (videoconferència) (100h)

Aquesta assignatura és 75% de docència per videoconferència i 25% de treball autònom

El curs A1 anual per videoconferència va dirigit a estudiants principiants o amb algun coneixement que vulguin assolir el nivell A1 d’alemany. Les 100 hores de classe combinen el treball en una plataforma d'aprenentatge (25h) amb les classes per videoconferència (75h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A1 d’alemany oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Grup: C0