Cursos d'Alemany nivell A2 presencials i per videoconferència

Alemany - nivell A2 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial* + 50 % per videoconferència

El curs A2 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell A1 que vulguin assolir el nivell A2. Les 100 hores del curs i combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia)

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d’alemany de l’EIM.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Preus Curs 2021-2022

Grup ple