Cursos d'Alemany nivell A2 per videoconferència 100 - Primera Part

Alemany - nivell A2 (videoconferència primera part) (50h)

Aquesta assignatura és 100% de docència per videoconferència

La primera part del curs A2 anual per videoconferència va dirigida a estudiants principiants que vulguin assolir un nivell A2. Correspon a les 50 primeres hores del curs, on totes les classes es fan per videoconferència, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d’alemany de l’EIM.