Cursos d'Alemany nivell A2 per videoconferència 100

Alemany - nivell A2 (videoconferència) (100h)

Aquesta assignatura és 100% de docència per videoconferència

El curs A2 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell A1 que vulguin assolir el nivell A2 d’alemany. Les 100 hores de classe es fan per videoconferència, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A2 d’alemany oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).