Classes d'Anglès 1.2 A1 Online per Principiants

Anglès - beginner 1.2 (A1) (online) (50h)
El curs online A1 és la segona part del nivell Beginner. El curs està adreçat a persones que coneixen algunes paraules o expressions molt bàsiques en anglès. Durant el curs els alumnes aprendran vocabulari i expressions bàsiques del dia a dia. Els alumnes podran escriure textos curts i senzills com ara una carta o email sobre temes familiars, formular i respondre preguntes senzilles sobre temes del dia a dia o sobre temes relacionats amb necessitats immediates. Els alumnes podran produir frases curtes i entendre paraules clau en una conversa si els parlants nadius parlen amb claredat i poc a poc. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès A1.

Per fer aquest curs s'han de tenir coneixements previs del nivell o haver superat el modular 1.1.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Eisenhuth, Wolfgang