Classes d'Anglès Bàsic 2.2 A2 Online

Anglès - elementary 2.2 (A2) (online) (50h)
El curs online A2 és la segona part del nivell Elementary. El curs va adreçat a persones que poden entendre textos curts i senzills, així com expressions i paraules clau relacionades amb temes quotidians si els parlants nadius parlen poc a poc i amb claredat. Durant el curs els alumnes seran capaços d'entendre textos curts i senzills i identificar-ne la informació més important. Els alumnes aprendran vocabulari i expressions freqüents d'ús quotidià, podran escriure textos curts com ara articles o relats. Podran també utilitzar frases i expressions sobre aspectes familiars o que són del seu interès. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès A2.

Aquest nivell es correspon a la continuació del modular 2.1.

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.