Cursos d'Anglès Nivell Intermedi 4.2 B2.1 Online

Anglès - intermediate 4.2 (B2.1) (online) (50h)
El curs online B2.1 és la segona part del nivell Intermediate. El curs està adreçat a persones que tenen un nivell intermedi-baix d'anglès, poden expressar-se amb relativa facilitat si parlen de temes que els són pròxims i entenen parlants nadius si aquests parlen de manera clara i no massa ràpid. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua, seran capaços d'entendre literatura contemporània no excessivament complexa, així com articles i informes. Els alumnes seran capaços d'entendre monòlegs complexos sobre temes familiars, així com la majoria de notícies, programes de televisió sobre fets actuals i pel·lícules en anglès estàndard. Els alumnes podran expressar-se de manera clara i detallada, tot argumentant la seva opinió. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès B2.1.

Aquest nivell es correspon a la continuació del modular 4.1.

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.