Cursos d'Anglès B1 - Semipresencials - Primera Part

Anglès - nivell B1 (semipresencial primera part) (50h)
La primera part del curs B1 anual semipresencial va dirigit a estudiants amb un nivell intermedi que vulguin assolir un nivell intermedi-alt. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball personal (25h) amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per produir discursos bàsics, alhora que podrà entendre els parlants nadius que utilitzin un llenguatge senzill.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l'EIM.

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Grup: C0