Cursos d'Anglès nivell B2.1 presencials i per videoconferència

Anglès - nivell B2.1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial* + 50 % per videoconferència

El curs B2.1 anual presencial i per videoconferència l va dirigit a estudiants amb un nivell intermedi-alt que vulguin assolir un nivell pre-First. Les 100 hores del curs combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia).

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per produir discursos llargs i coherents amb una pronunciació clara i fluïda.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l’EIM.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Preus Curs 2021-2022

Preu per l'incorporació al curs de febrer a maig *

* Incorporació a la segona part (50 h): inici de classes a partir del 14 de febrer de 2022.

Selecciona un grup i matricula't
Professor/a: MC Connell, Lisa Christine
Inscripcio: de l'1 de desembre de 2021 al 20 de març de 2022