Cursos d'Anglès B2.1 Semipresencials

Anglès - nivell B2.1 (semipresencial) (100h)
El curs online semipresencial B2.1 combina el treball autònom, amb eines i recursos, amb classes presencials per practicar la part oral. El curs està adreçat a persones que tenen un nivell intermedi-baix d'anglès, poden expressar-se amb relativa facilitat si parlen de temes familiars i entenen parlants nadius si coneixen el tema del que parlen i els parlen relativament a poc a poc i de manera clara. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua, seran capaços d'entendre literatura contemporània no excessivament complexa, així com articles i informes. Els alumnes seran capaços d'entendre de manera general monòlegs complexos sobre temes familiars, així com la majoria de notícies, programes de televisió sobre fets actuals i pel·lícules en anglès estàndard. Els alumnes podran expressar-se de manera clara i detallada, tot argumentant la seva opinió. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès B2.1.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Professor/a: Mackay, Jessica
Aula: S1
Grup: C0
Professor/a: Fernández Barons, Daniel
Aula: S2

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.