Cursos d'Anglès B2.1 per videoconferència

Anglès - nivell B2.1 (videoconferència) (100h)
El curs B2.1 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell intermedi-alt que vulguin assolir un nivell pre-First. Les 100 hores de classe combinen el treball autònom amb eines i recursos (50h) amb classes per videoconferència (50h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per produir discursos llargs i coherents amb una pronunciació clara i fluïda.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell B2.1 d'anglès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Grup: C0
Grup: D0
Grup: F0

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.