Cursos d'Anglès de nivell C1.1 per videoconferència exprés

Anglès - nivell C1.1 (videoconferència exprés) (40h)
El curs C1.1 videoconferència exprés 50/50 combina el treball online (20h) en una plataforma d'aprenentatge amb classes per videoconferència (20h) per practicar la part comunicativa.
El curs exprés concentra els continguts d'un nivell de manera intensa i ràpida, per tant el nivell de l'estudiant a l'iniciar el curs hauria de ser proper al nivell que acredita quan acabi el curs. L'objectiu és acabar d'ajudar l'estudiant a assolir un nivell de C1.1. L'objectiu es portar l'estudiant d'un nivell pre-avançat a un nivell d'Advanced. La gramàtica se centra en la correctesa habitual d'una amplia sèrie d'estructures, a més d'assajos normalment encertats de les estructures complexes. El vocabulari incorpora una amplia gamma d'expressions habituals i s'amplia el vocabulari familiar i no familiar sobre temes quotidians generals, així com sobre temes més concrets. L'estudiant té l'habilitat d'entendre i produir llenguatge abstracte. S'utilitzen aproximadament 6000 elements lèxics. Quan escolta i llegeix l'estudiant pot entendre fàcilment el més essencial i els detalls en una amplia sèrie de contextos clars i en alguns de complexes, i sovint pot deduir encertadament el significat de paraules i expressions desconegudes. Pot entendre fàcilment els parlants nadius quan parlen amb un llenguatge habitual a velocitat normal, i pot deduir el més essencial i els detalls del llenguatge més complex i de les idees abstractes. Quant parla l'estudiant pot comunicar-se espontàniament i fluida amb discursos llargs i complexos. La pronunciació és clara i natural, amb assajos bastant encertats d'accentuació i entonació nativa per emfatitzar el significat i l'actitud.

Selecciona un curs i matricula't

Curs 2019-2020

Tarifes pendents d'aprovació pel Consell Social de la UB.

Grup: 3A
Grup: 3B