Cursos d'Anglès nivell C2.1 presencials i per videoconferència

Anglés - nivell C2.1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial* + 50 % per videoconferència

El curs C2.1 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell Advanced que vulguin assolir un nivell pre-Proficiency. Les 100 hores del curs hores del curs combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia).

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se fluidament amb parlants nadius, realitzant discursos llargs i complexos amb una pronunciació clara i precisa.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l’EIM.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Observacions: Dimecres classe presencial