Cursos d'Anglès C2.1 - Semipresencials - Primera Part

Anglès - nivell C2.1 (semipresencial primera part) (50h)
La primera part del curs C2.1 anual semipresencial va dirigit a estudiants amb un nivell Advanced que vulguin assolir un nivell pre-Proficiency. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball autònom (25h) amb recursos i eines amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se fluidament amb parlants nadius, realitzant discursos llargs i complexos amb una pronunciació clara i precisa.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l'EIM.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Bridges, Paul Simon
Aula: S2