Cursos d'Anglès C2.1 Semipresencials

Anglès - nivell C2.1 (semipresencial) (100h)
El curs C2.1 anual semipresencial va dirigit a estudiants amb un nivell Advanced que vulguin assolir un nivell pre-Proficiency. Les 100 hores de classe combinen el treball autònom (50h) amb recursos i eines amb classes presencials (50h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se fluidament amb parlants nadius, realitzant discursos llargs i complexos amb una pronunciació clara i precisa.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell C2.1 d'anglès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Bridges, Paul Simon
Aula: S2