Cursos d'Anglès nivell C2 presencials i per videoconferència

Anglés - nivell C2 (presencial i videoconferència) (100h)

Aquesta assignatura és 50% de docència presencial * i 50% de docència per videoconferència

El curs C2 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell pre-Proficiency que vulguin assolir un nivell Proficiency. Les 100 hores del curs combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia).

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se, pronunciant i entonant amb una fluïdesa comparable a la dels parlants nadius.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l’EIM.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Observacions: Dijous classe presencial