Cursos d'anglès Intermedi Alt 3 per a Sèniors (+55)

Anglès - sènior intermedi-alt 3 (20 h)

100 % presencial

Curs adreçat a persones que tenen coneixements d'anglès, poden parlar de temes familiars i poden donar la seva opinió de manera relativament fàcil. Durant el curs els alumnes milloren el seu coneixement de la llengua i són capaços d'entendre els punts més importants d'un discurs sobre temes professionals o personals en anglès quan el parlant nadiu parla a poc a poc i de manera clara. L'alumne és capaç de comunicar-se amb certa facilitat quan viatja a un país de parla anglesa i pot intervenir de manera espontània en converses quan es parla de temes familiars o relatius al dia a dia.

Preus Curs 2023-2024

Curs 2023-2024

Preu del curs

Tarifa reduïda

255,00€

Tarifa general

322,00€

Consulta les tarifes i les formes de pagament.

Cursos anteriors/futurs
Grup: A0
Professor/a: Vega Lorenzo, Miguel
Inscripcio: del 20 de març al 14 d'abril de 2024
Aula: B2

TARIFA ESPECIAL:

ALUMNAT DE GRAU DE LA UB: Si ets alumne de grau de la Universitat de Barcelona, en el moment de fer la matrícula de qualsevol curs del grau, tens l'opció de reservar plaça en un curs d'idiomes de la UB a través d'un primer pagament a compte de L’EIM de 100€. Aquesta reserva et permetrà gaudir de la tarifa especial de qualsevol curs o examen de l'EIM.

TARIFA REDUÏDA:

• Alumnat del col·lectiu UB
    • Estudiants i antics estudiants de l'EIM, Universitat de l'Experiència i Estudis Hispànics
    • Alumnat de la UB
    • PAS, PDI i Personal de la UB i del Grup UB
    • Socis del col·lectiu Ateneu UB
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
  • Alumnat, PAS i PDI de la UPC
  • Família nombrosa
  • Col·lectius de protecció especial
    • Persones amb un grau de discapacitat igual o superior al 33 %
    • Víctimes d’actes terroristes
    • Persones beneficiàries de la prestació de l’ingrés mínim vital
    • Víctimes de violència masclista en l’àmbit de la parella i els fills que en depenen
  • Subscriptors del Diari Ara
  • Subscriptors del TRESC comunitat de CULTURA
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona
  • Col·legi Oficial de Metges de Barcelona

Les persones que pertanyen als col·lectius esmentats, excepte el col·lectiu UB, han d’acreditar la seva condició per a poder fer ús de la Tarifa Reduïda. Cal enviar la documentació a afc.secretaria@ub.edu l’EIM es reserva el dret a cancel·lar la matrícula si l’estudiant no acredita la pertinença al col·lectiu que ha indicat a la matrícula.

En els cursos de Xinès, subvencionats per l'Institut Confuci de Barcelona i la UB, només tindran Tarifa reduïda els estudiants de Grau i Màster de la Universitat de Barcelona, els estudiants de Grau de la UPC, els membres d’Alumni UB i el PAS i PDI de la UB. La resta d'estudiants, siguin universitaris o no, tindran assignada la Tarifa general.

TARIFA GENERAL:

Tot aquell alumnat que no pertanyi a cap dels col·lectius anteriors.

NOU! PAGAMENT FRACCIONAT AMB CRÈDIT:

Que el preu no freni les teves ganes d’aprendre. Juntament amb el Banc Sabadell, t’oferim la possibilitat de fraccionar el pagament del curs o prova que vulguis fer en tres, sis, nou o dotze mesos. Per saber la quantia mensual exacta, consulta la icona situada al costat del preu de cada tarifa. S’obrirà una finestra pop-up amb les opcions de pagament disponibles. Has de fixar-te en la segona opció, el Pagament fraccionat amb crèdit, on podràs veure:

• la quantitat mensual segons el nombre de quotes que triïs
  • la comissió d’obertura del crèdit
  • un enllaç per a consultar totes les condicions del crèdit (cosa que recomanem fer abans de demanar-lo)

Si esculls aquesta opció quan vagis a formalitzar el pagament del curs o prova en què vols inscriure’t, a “Opcions de pagament” de la matrícula, tria “Pagament fraccionat instantani”. Seràs reconduït a la plataforma del Banc Sabadell Sabadell Consumer Finance, on hauràs d’emplenar un formulari amb les teves dades. Si compleixes els requisits establerts per Sabadell Consumer Finance, se t'aprovarà el crèdit.

Si tens algun dubte, pots adreçar-te o trucar a les nostres seus.

TARGETA DE CRÈDIT O DÈBIT:

Pagament de l'import total mitjançant targeta

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA AMB FACTURA:

Si et cal factura del pagament del curs i/o prova cal que, prèviament a fer la matrícula, ho comuniquis a eim.informacio@ub.edu i realitzis el pagament a través de transferència bancària. Les empreses que vulguin bonificar aquesta formació han de fer servir aquesta opció de pagament.

Si us plau acepta les galetes de marketing per veure aquest video.

Fitxa tècnica