Cursos d'Anglès TP Project per videoconferència (50 hores)

Anglès - TP project (videoconferència) (50h)

Aquesta assignatura és 100% de docència per videoconferència

L'EIM ofereix una oportunitat única als estudiants que vulguin una manera agradable de millorar el seu anglès sense la pressió dels exàmens: assistir a classes per a la pràctica docent. Dins d'aquest projecte TP (Teaching Practice) els alumnes rebran classes de futurs professors que estan formant-se per aconseguir el certificat oficial de Cambridge CELTA.

Durant el curs, diversos professors en pràctiques passaran per l'aula acompanyats i supervisats per tutors experts, i ensenyaran als seus alumnes comprensió i expressió tant oral com escrita, en unes classes dinàmiques i atractives.

Donades les característiques especials d'aquest curs, es busquen estudiants que siguin comprensius, pacients i flexibles. La seva col·laboració i participació és important per ajudar aquests nous professors a beneficiar-se de l'experiència i convertir-se en el futur en eficaços professionals en l'ensenyament d'anglès.

Modalitat

Videoconferència: Els cursos per videoconferència permeten participar sense haver de desplaçar-se, guanyant així temps i flexibilitat per a fer-los des de casa o des d'allà on es vulgui.

Horari

L'horari de les classes es de 9:45 a 12 h, d'11:15 a 13:30 h o de 15:45 a 18 h. Els cursos són trimestrals amb 2 classes a la setmana (3 en casos excepcionals, segons calendari) o intensius (5 dies a la setmana) durant l'estiu, amb un total de 50h de classe.

Condicions

Es demana el compromís d'assistir al 100% de les classes. S'ha d'aportar justificant en cas d'absència. Els alumnes que hagin complert aquest requisit rebran un certificat d'aprofitament per l'EIM de la Universitat de Barcelona que indicarà també el nivell i hores cursades.

Inscripció

Sempre hi ha una gran demanda d'aquests cursos. Les places d'inscripció s'assignen per ordre d'arribada. Els grups són reduïts per garantir la màxima qualitat, així que els interessats s'han de registrar el més aviat possible.

Grup: 3A
Grup: 3B

Grup: B2
Grup: B1
Grup: C1
Grup: C2
Grup: E2
Observacions: Grup de nivell avançat-baix 2.
Grup: E1
Observacions: Grup de nivell intermedi-baix 2.
Grup: F1
Observacions: Grup de nivell intermedi-baix 2.
Grup: F2
Observacions: Grup de nivell avançat-baix 2.
Grup: I1
Grup: I2
Grup: J1
Grup: J2
Grup: L2
Observacions: Grup de nivell avançat-baix 3. També hi haurà classes els divendres 22 i 29 d'abril, 6 i 20 de maig i 3 i 10 de juny de 2022.
Grup: L1
Observacions: Grup de nivell intermedi-baix 3. També hi haurà classes els divendres 22 i 29 d'abril, 6 i 20 de maig i 3 i 10 de juny de 2022.
Grup: M1
Grup: M2