Classes d'Anglès Intermedi Alt 5.2 B2 Online

Anglès - upper-intermediate 5.2 (B2) (online) (50h)
El curs online B2 és la segona part del nivell Upper-intermediate. El curs està adreçat a persones amb un nivell intermedi d'anglès, que poden expressar-se amb facilitat si parlen de temes coneguts i entenen els parlants nadius si els parlen de manera clara. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua i seran capaços de llegir textos de diferents tipus (acadèmic, periodístic, etc.) i extreure'n la informació més important. Els alumnes seran capaços d'entendre de manera global discursos extensos i també en podran identificar informació rellevant i concreta. Els alumnes seran capaços d'entendre converses i entrevistes entre parlants nadius, així com escriure textos de diferents tipus (e.g articles, descripcions, informes, diferents tipus de cartes i emails, etc.) de manera clara, organitzada i detallada. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès B2.

Aquest nivell es correspon a la continuació del modular 5.1.

Selecciona un curs i matricula't

Curs 2019-2020

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.
Tarifes pendents d'aprovació pel Consell Social de la UB.

Grup: D0

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.