Classes d'Anglès Intermedi Alt 5.2 Online

Anglès - upper-intermediate 5.2 (online) (50h)
El curs online Upper-intermediate 5.2 és la segona part del nivell Upper-intermediate. El curs està adreçat a persones amb un nivell intermedi d'anglès, que poden expressar-se amb facilitat si parlen de temes coneguts i entenen els parlants nadius si els parlen de manera clara. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua i seran capaços de llegir textos de diferents tipus (acadèmic, periodístic, etc.) i extreure'n la informació més important. Els alumnes seran capaços d'entendre de manera global discursos extensos i també en podran identificar informació rellevant i concreta. Els alumnes seran capaços d'entendre converses i entrevistes entre parlants nadius, així com escriure textos de diferents tipus (e.g articles, descripcions, informes, diferents tipus de cartes i emails, etc.) de manera clara, organitzada i detallada.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Canning, Ciarán Patrick MC Robbie, Dawn Taylor, Claire Judith