Curs de francès Debutant 1.1

Francès - débutant 1.1 (online) (50h)
Els cursos en línia van dirigits a estudiants que volen aprendre un idioma, però que per diversos motius (falta de temps, distància, etc.) no volen o no poden desplaçar-se per fer-lo. Els cursos en línia combinen la utilització de dos eines: el Campus Virtual de la UB i la plataforma d'autoaprenentatge d'idioma (Speexx). Aquesta combinació permet als estudiants adquirir d'una manera flexible els continguts amb blocs independents dels nivells A1 (A1.1+A1.2) i A2 (A2.1+A2.2) segons el Marc Europeu. Al Campus Virtual de la UB, es troba el material creat pel professorat. El Campus ve a ser com un curs presencial (amb fòrum, tutoria, material de treball, exercicis, proves d'avaluació, calendari...) y la plataforma "Speexx" representa el llibre virtual.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Bouillon Gaudichet, Frédérique Pérez López, Clara