Cursos de Francès A1/A2 - Semipresencials exprès

Francès - nivell A1/A2 (semipresencial exprés) (100h)
El curs A1/A2 semipresencial exprés concentra els continguts de dos cursos anuals en un de 100 hores d'aprenentatge intensiu, que combina el treball online (50h) en una plataforma d'aprenentatge amb classes presencials (50h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A2 de francès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.