Cursos de Francès A1 - Semipresencials - Primera Part

Francès - nivell A1 (semipresencial primera part) (50h)
La primera part del curs A1 anual semipresencial va dirigit a estudiants principiants o amb algun coneixement que vulguin assolir el nivell A1 de francès. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball en una plataforma d'aprenentatge (25h) amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre el missatge principal de converses senzilles amb parlants nadius i comunicar-se amb estructures bàsiques.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat de francès de l'EIM.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Pérez López, Clara
Aula: S2