Cursos de Francés nivell B1 presencials i per videoconferència

Francès - nivell B1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial* + 50 % per videoconferència

El curs B1 anual presencial i per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell A2 que vulguin assolir el nivell B1 de francès. Les 100 hores de classe combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia).

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per mantenir converses senzilles de manera fluïda sobre certs aspectes quotidians, alhora que podrà redactar textos de contingut personal i formal.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell B1 de francès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Observacions: Dijous classe presencial