Cursos de Francés nivell B2.1 presencials i per videoconferència - Primera Part

Francès - nivell B2.1 (presencial i videoconferència primera part) (50 h)

50 % presencial* + 50 % per videoconferència

La primera part del curs B2.1 anual presencial i per videoconferència va dirigida a estudiants amb un nivell B1 que vulguin assolir el nivell B2.1 de francès. Correspon a les 50 primeres hores del curs que combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana) amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia).

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se de manera espontània i mantenir converses fluïdes amb parlants nadius.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.

Preus Curs 2021-2022

Inscripcio: del 7 de juny al 31 d'octubre de 2021