Cursos de Francès nivell C1.1 presencials i per videoconferència

Francès - nivell C1.1 (presencial i videoconferència) (100 h)

50 % presencial + 50 % per videoconferència

El curs C1.1 anual híbrid de 100 hores va dirigit a estudiants amb un nivell B2 que vulguin assolir el nivell C1.1 de francès. Les 100 hores del?curs combinen les classes presencials (2 hores un dia a la setmana)? amb les classes per videoconferència (2 hores l’ altre dia)
L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per expressar-se espontàniament i de manera eficaç en un entorn social, professional o acadèmic.
L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell C1.1 de francès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't