Cursos de Xinès Nivell 1 per videoconferència - Primera Part - 80 hores

Xinès - nivell 1 (videoconferència primera part) (80 h)

50% per videoconferència + 50 % de treball autònom

El curs de nivell 1 primera part (videoconferència) de xinès està organitzat en conjunció amb l'Institut Confuci. Va dirigit a alumnes sense cap coneixement de la llengua xinesa que volen estudiar i aprendre a distància.

El curs té una durada estimada de 80 hores i combina l'estudi de la llengua a través d'una plataforma (40h), 'Xinès Gran Muralla', amb classes en directe per videoconferència amb un professor (40h) en una aula virtual amb un horari fix. L'accés a la plataforma és il·limitat i totes les classes en directe es poden visualitzar de nou, donant la possibilitat a cada alumne de seguir el curs al seu ritme i recuperar, si així ho desitja, les classes perdudes.

NOTA: La tarifa reduïda en els cursos de xinès només s'aplica en el cas de família nombrosa o monoparental.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Grup: 3A
Observacions: Matrícula oberta fins el 15 de juny 2021