Cursos de Xinès Nivell 1 per videoconferència - Primera Part

Xinès - nivell 1 (videoconferència primera part) (90h)
El curs nivell 1 primera part (videoconferència) de xinès està organitzat en conjunció amb l'Institut Confuci. Va dirigit a alumnes sense cap coneixement de la llengua xinesa que volen estudiar i aprendre a distància.

El curs té una durada estimada de 90 hores i combina l'estudi de la llengua a través d'una plataforma (45h), “Xinès Gran Muralla”, amb classes en directe per videoconferència amb un professor (45h) en una aula virtual amb un horari fix. L'accés a la plataforma és il·limitat i totes les classes en directe es poden visualitzar de nou, donant la possibilitat a cada alumne de seguir el curs al seu ritme i recuperar, si així ho desitja, les classes perdudes.

Excepcionalment, en virtut de l'acord amb la Fundació Institut Confuci de Barcelona, aquest curs gaudeix d'un descompte per als següents alumnes:
- Alumnes de fins a 21 anys amb possessió del carnet de família nombrosa o monoparental.
- Alumnes majors de 65 anys o que compleixin els 65 anys durant l'any en curs.
En tots dos casos, el preu del curs serà de 310€.
La matrícula del curs ha de realitzar-se de manera presencial, acreditant el dret al descompte.
Aquest descompte no és aplicable a cap altre curs de l'EIM.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Grup: D0
Professor/a: Yang, Di