Inscripció a l'examen de capacitació per a la docència en anglès per al personal acadèmic CLUC - EMI

generic

L'examen CLUC - EMI té com a objectiu principal avaluar si la persona que s'examina té la capacitat lingüística necessària per portar a terme la tasca docent en anglès. Les competències lingüístiques que s'avaluen es troben, en alguns casos, a la franja del nivell B2 del MECR i, en altres casos, en el nivell C1 del MECR.

DESTINATARIS

Adreçat exclusivament al personal acadèmic interessat a acreditar la seva capacitació lingüística per a la docència en anglès en l'àmbit universitari.

CERTIFICAT

Certificat reconegut a la UB i a la resta d'universitats catalanes. Es pot incloure com a mèrit a les convocatòries de promoció interna i/o de concursos públics, però en cap cas és un examen de competència lingüística amb equivalència amb el MECR.

Convocatòries anteriors/futures
Inscripció:

del 12 de desembre de 2022 al 10 de gener de 2023

Import:

Ubicació:

Per confirmar

Prova escrita:

divendres, 20 de gener de 2023, de 13 a 14.30 h

Prova oral:

del 16 al 27 de gener de 2023

Publicació de resultats:

17 de febrer de 2023

Observacions:

La verificació de la condició de personal acadèmic es farà el dia de l'examen escrit aportant un document acreditatiu.

Període de revisió:

del 20 al 24 de febrer de 2023

Inscripció:

Disponible properament.

Import:

Ubicació:

Per confirmar

Prova escrita:

divendres, 30 de juny de 2023, de 13 a 14.30 h

Prova oral:

del 26 de juny al 7 de juliol de 2023

Publicació de resultats:

21 de juliol de 2023

Observacions:

Període de revisió:

del 24 al 28 de juliol de 2023

Més exàmens d'anglès

En cas que hagis de certificar el nivell d’idiomes de manera immediata, l’EIM t’ofereix l’examen de certificació individual EIM. Aquesta prova permet obtenir el Certificat EIM, una certificació pròpia de la Universitat de Barcelona que és reconeguda per la Generalitat de Catalunya i les universitats catalanes.
Abans de demanar accés a aquesta prova, aconsellem que t’asseguris que la institució/entitat que hagi de rebre el Certificat EIM el reconegui com a vàlid.
Sol·licita l’accés a la prova a través del següent enllaç i en el termini de 10 dies podràs obtenir el certificat (excepte mes d’agost).

Perquè a l’EIM?