Cursos d'Anglès C1.1 Semipresencials

Anglès - nivell C1.1 (semipresencial) (100h)
El curs online C1.1 combina el treball autònom amb recursos i eines amb classes presencials per practicar la part oral.. El curs està adreçat a alumnes que tenen un nivell intermedi-alt d'anglès, que són capaços d'entendre converses entre parlants nadius i poden expressar-se en anglès de manera fluïda. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua i seran capaços d'entendre textos complexos de diferents gèneres, literatura contemporània i textos acadèmics i tècnics especialitzats. Els alumnes podran entendre tant programes de televisió, pel·lícules i sèries en anglès estàndard, com converses i debats fins i tot si el tema no els és familiar. Els alumnes seran capaços d'expressar el seu punt de vista sobre diferents temes de manera clara i estructurada, així com escriure textos de diferents gèneres de manera clara i organitzada, donant el seu estil personal. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès C1.1.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Mackay, Jessica
Aula: B7