Cursos d'Anglès C1.1 per videoconferència

Anglès - nivell C1.1 (videoconferència) (100h)
El curs C1.1 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell First que vulguin assolir un nivell pre-Advanced. Les 100 hores de classe combinen el treball autònom amb recursos i eines (50h) amb classes per videoconferència (50h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per començar a comunicar-se fluidament amb parlants nadius i a realitzar discursos llargs i complexos, tenint al seu abast un ampli repertori lèxic.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell C1.1 d'anglès oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Grup: E0
Professor/a: Sheridan, Brendan