Cursos d'Anglès Pre-Avançat 6.2 C1.1 Online

Anglès - pre-advanced 6.2 (C1.1) (online) (50h)
El curs online C1.1 és la segona part del nivell Pre-advanced. El curs està adreçat a alumnes que tenen un nivell intermedi-alt d'anglès, que són capaços d'entendre converses entre parlants nadius i poden expressar-se en anglès de manera fluïda, clara i estructurada. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua i seran capaços d'entendre textos complexos de diferents gèneres, literatura contemporània i textos acadèmics i tècnics especialitzats. Els alumnes podran entendre tant programes de televisió, pel·lícules i sèries en anglès estàndard, així com converses i debats, fins i tot si el tema no els és familiar. Els alumnes seran capaços d'expressar el seu punt de vista sobre diferents temes de manera clara i estructurada, així com escriure textos de diferents gèneres de manera clara i organitzada, donant el seu estil personal. Al final del curs els alumnes fan un examen presencial i si l'aproven i aproven el curs obtenen el certificat d'anglès C1.1.

Aquest nivell es correspon a la continuació del modular 6.1.

Selecciona un curs i matricula't

Curs 2019-2020

Tarifes pendents d'aprovació pel Consell Social de la UB.

Grup: D0