Cursos Francès Sènior, Elemental Alt

Francès - sènior elemental-alt 1 (20 h)

100 % presencial

El curs va dirigit a persones que ja tenen un coneixement bàsic de francès. Els alumnes podran produir frases curtes i utilitzar un vocabulari bastant ampli dins d'un context familiar i quotidià. Durant el curs, s'introduiran expressions i vocabulari per poder transmetre idees de forma clara i precisa tant en el discurs oral com en l'escrit.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes i les formes de pagament.

Selecciona un grup i matricula't
Inscripcio: del 7 de juny al 31 d'octubre de 2022
Aula: S2

TARIFA ESPECIAL:

ALUMNAT DE GRAU DE LA UB: Si ets alumne de grau de la Universitat de Barcelona, en el moment de fer la matrícula de qualsevol curs del grau, tens l'opció de reservar plaça en un curs d'idiomes de la UB a través d'un primer pagament a compte de L’EIM de 100€. Aquesta reserva et permetrà gaudir de la tarifa especial de qualsevol curs o examen de l'EIM.

TARIFA REDUÏDA:

• Alumnat del col·lectiu UB
    • Estudiants i antics estudiants de l'Àrea de Formació Complementària
    • Alumnat de la UB
    • PAS, PDI i Personal del Grup UB
    • Socis del col·lectiu Alumni UB
  • Alumnat, PAS i PDI de la UPC
  • Subscriptors del Diari Ara
  • Subscriptors del TRESC comunitat de CULTURA
  • Usuaris amb carnet de la Xarxa de Biblioteques Municipals de la Diputació de Barcelona
  • Col·legi Oficial de Metges de Barcelona

TARIFA GENERAL:

Tot aquell alumnat que no pertanyi a cap dels col·lectius anteriors.

NOU! PAGAMENT FRACCIONAT AMB CRÈDIT:

Que el preu no freni les teves ganes d’aprendre. Juntament amb el Banc Sabadell, t’oferim la possibilitat de fraccionar el pagament del curs o prova que vulguis fer en tres, sis, nou o dotze mesos. Per saber la quantia mensual exacta, consulta la icona situada al costat del preu de cada tarifa. S’obrirà una finestra pop-up amb les opcions de pagament disponibles. Has de fixar-te en la segona opció, el Pagament fraccionat amb crèdit, on podràs veure:

• la quantitat mensual segons el nombre de quotes que triïs
  • la comissió d’obertura del crèdit
  • un enllaç per a consultar totes les condicions del crèdit (cosa que recomanem fer abans de demanar-lo)

Si esculls aquesta opció quan vagis a formalitzar el pagament del curs o prova en què vols inscriure’t, a “Opcions de pagament” de la matrícula, tria “Pagament fraccionat instantani”. Seràs reconduït a la plataforma del Banc Sabadell Sabadell Consumer Finance, on hauràs d’emplenar un formulari amb les teves dades. Si compleixes els requisits establerts per Sabadell Consumer Finance, se t'aprovarà el crèdit.

Si tens algun dubte, pots adreçar-te o trucar a les nostres seus.

TARGETA DE CRÈDIT O DÈBIT:

Pagament de l'import total mitjançant targeta

TRANSFERÈNCIA BANCÀRIA AMB FACTURA:

Si et cal factura del pagament del curs i/o prova cal que, prèviament a fer la matrícula, ho comuniquis a eim.informacio@ub.edu i realitzis el pagament a través de transferència bancària. Les empreses que vulguin bonificar aquesta formació han de fer servir aquesta opció de pagament.