Cursos d'Italià nivell B2.1 - Semipresencials

Italià - nivell B2.1 (semipresencial) (100 h)

50 % presencial* + 50 % de treball autònom

El curs B2.1 anual semipresencial va dirigit a estudiants que ja han assolit el nivell B1 i que vulguin assolir i acreditar el nivell B2.1 d’italià. És un curs de 100 hores que combina el treball autònom guiat online (50h) amb classes presencials (50h) per practicar la part comunicativa.

Aquest nivell representa un salt pel que fa la competència en l'idioma, ja que progressivament s'amplien el lèxic de què l'alumne disposa (mitjançant textos més complexos tant escrits com orals) i les estructures gramaticals i sintàctiques (discorso riferito, periodo ipotetico¿) amb l'objectiu de moure's i expressar-se en tots els contextos de l'idioma amb propietat i fluïdesa i participar activament en converses, fòrums sobre temes d'actualitat, història, ciència, medi ambient, art i cultura en general.

En el nivell B2.1 es completa l'estudi dels temps verbals i de les estructures sintàctiques principals de l'italià, en el context de temes d'actualitat o d'interès general i cultural.

* Avís COVID-19: Per motius sanitaris pot ser que la docència presencial passi a docència per videoconferència.