Cursos d'Anglès C2 per videoconferència - Primera Part

Anglès - nivell C2 (videoconferència primera part) (50h)
La primera part del curs C2 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb un nivell pre-Proficiency que vulguin assolir un nivell Proficiency. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball autònom (25h) amb recursos i eines amb classes per videoconferència (25h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se, pronunciant i entonant amb una fluïdesa comparable a la dels parlants nadius.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat d'anglès de l'EIM.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Feder, Aaron Leslie