Cursos d'Anglès Pre-Avançat 6.2 Online

Anglès - pre-advanced 6.2 (online) (50h)
El curs online Pre-advanced 6.2 és la segona part del nivell Pre-advanced. El curs està adreçat a alumnes que tenen un nivell intermedi-alt d'anglès, que són capaços d'entendre converses entre parlants nadius i poden expressar-se en anglès de manera fluïda, clara i estructurada. Durant el curs els alumnes milloraran el seu coneixement de la llengua i seran capaços d'entendre textos complexos de diferents gèneres, literatura contemporània i textos acadèmics i tècnics especialitzats. Els alumnes podran entendre tant programes de televisió, pel·lícules i sèries en anglès estàndard, així com converses i debats, fins i tot si el tema no els és familiar. Els alumnes seran capaços d'expressar el seu punt de vista sobre diferents temes de manera clara i estructurada, així com escriure textos de diferents gèneres de manera clara i organitzada, donant el seu estil personal.

La matrícula als cursos ha finalitzat.

Professor/a: Babic, Jovanka