Cursos de Francès A2 per videoconferència - Primera Part

Francès - nivell A2 (videoconferència primera part) (50h)
La primera part del curs A2 anual per videoconferència va dirigit a estudiants amb nivell A1 que vulguin assolir un nivell A2. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball en una plataforma d'aprenentatge (25h) amb classes per videoconferència (25h) per practicar la part comunicativa, interactuant en temps real amb el professor i els companys.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per entendre converses senzilles en situacions diàries i manifestar fàcilment el seu interès, donar algun consell i expressar la seva opinió.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat de francès de l'EIM.

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't