Cursos de Francès B2.1 - Semipresencials - Primera Part

Francès - nivell B2.1 (semipresencial primera part) (50 h)

50 % presencial + 50 % de treball autònom

La primera part del curs B2.1 anual semipresencial va dirigit a estudiants amb nivell B1 que vulguin assolir el nivell B2.1 de francès. Correspon a les 50 primeres hores del curs, que combinen el treball en una plataforma d'aprenentatge (25h) amb classes presencials (25h) per practicar la part comunicativa.

L'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per comunicar-se de manera espontània i mantenir converses fluïdes amb parlants nadius.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat de francès de l'EIM.

Preus Curs 2022-2023

Curs 2022-2023

Consulta les tarifes.

Selecciona un grup i matricula't