Cursos d'Italià nivel A1/A2 - Semipresencials exprès

Italià - nivell A1/A2 (semipresencial exprés) (100h)
El curs A1/A2 anual semipresencial concentra els continguts de dos nivells del Marc Europeu en 100 hores de classe, combinant el treball online (50h) en una plataforma d'aprenentatge amb classes presencials (50h) per practicar la part comunicativa.

En el nivell A1 l'estudiant adquirirà els coneixements i les habilitats necessàries per llegir textos quotidians i participar en converses senzilles. En el nivell A2 aprendrà a parlar d'experiències passades i projectes futurs, i alhora serà capaç de llegir textos de diferent tipologia.

L'avaluació del curs es desenvolupa per mitjà d'activitats orals i escrites, amb material acadèmic, i combina el treball individual i grupal. Els alumnes que superin l'avaluació contínua i aprovin l'examen final del curs, obtindran el certificat del nivell A2 d'italià oficial segons el Marc Europeu Comú de Referència (MECR).

Curs 2020-2021. Selecciona un curs i matricula't

Estalvia fins a 600€ sol·licitant beca.

Grup: B0

Cada any la Universitat de Barcelona i la Generalitat de Catalunya posen a disposició de l'alumnat universitari ajuts destinats a sufragar el cost dels cursos d'anglès, alemany, italià o francès per assolir el nivell B2.

Si ets estudiant universitari, ja sigui de la Universitat de Barcelona o de qualsevol universitat catalana, consulta la informació sobre ajuts i beques.